• Главная
  • Новые сообщения
  • Участники
  • Поиск
  • Регистрация
  • Скачать КС Соурс
  • Скачать CSS v34
  • Симулятор кейсов
  • Вход

Здравствуйте, Гость!



  • Страница 1 из 1
  • 1
Форум » Вопросы » Вопросы по модам и плагинам » [THC RPG] v0.8.6_stable (Настройка)
[THC RPG] v0.8.6_stable
aWakeДата: Понедельник, 20.02.2012, 20:44 | Сообщение # 1
Главный Спец
Сообщений: 543
Парни помогите мне нормально настроить рпг под Сёрф. Просто напишите настройки рпг чтобы они подходили к сёрфу, чтобы было легче качаться и приятно играть... Пожалуйста не пишите те кто не разбираются в этом рпг...
"bot_enable" "0" // allows bots to earn upgrades
"bot_control" "1" // stops bots from leveling when no humans are present
"bot_maxlevel" "499" // maximum level of a bot until his stats are reset (0 = infinite)
"exp_max" "50000" // required xp stops rising when getting to this point
"exp_start" "100" // initial required xp
"exp_inc" "100" // how much to increment required xp by after leveling up
"exp_kill" "5" // xp for a kill multiplied by levelratio (victim/attacker)
"max_exp_kill" "0" // maximum xp players can get for a kill (0 = infinite)
"exp_headshot" "25" // extra xp for a headshot
"exp_damage" "0.0" // 0.25 percentage of damage done for hurting an enemy
// 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
"exp_knifedmg" "0.50" // percentage of damage done for knifing an enemy (should be higher than exp_damage)
// 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
"exp_objectives" "1" // set to 1 if players get xp for objectives (bombplanted, bombdefused, bombexploded, hostagerescuing)
"exp_mode" "0" // set to 1 if players get static xp instead of percantage for teamwin and objectives
// if exp_mode is 1 you can set all below "exp_" parameter to the amount of xp a player gain for achieving those
"exp_teamwin" "0.1" // percentage of teamratio*frags or static xp given to alive players of a team for completing the objective
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_bombplanted" "0.1" // percentage of teamratio*frags or static xp given for planting the bomb
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_bombdefused" "0.2" // percentage of teamratio*frags or static xp given for defusing the bomb
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_bombexploded" "0.2" // percentage of teamratio*frags or static xp given to the bomb planter when it explodes
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_hostage" "0.1" // percentage of teamratio*frags or static xp given for rescuing a hostage
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"credits_inc" "5" // how many credits earned for each time a player levels up
"credits_start" "200" // how many credits a player starts with
"save_percent" "0.75" // percentage of credits a player gets for selling an item
// 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
"advert" "1" // enable or disable the plugin advert
"announcements" "1" // enable or disable plugin announcements (level up, earn xp)
"freeforall" "0" // enable or disable "freeforall" mode
"maxspawnhp" "100" // max spawn hp - it is the basement for further calculations of health upgrades
// set "sound_*" to "off" to disable the playback
"sound_error" "buttons/combine_button2.wav"
"sound_reset" "buttons/button5.wav"
"sound_purchase" "weapons/physcannon/physcannon_drop.wav"
"sound_sell" "buttons/combine_button1.wav"[u]


Сообщение отредактировал -=JaZz=- - Понедельник, 20.02.2012, 20:46
xen0xДата: Вторник, 21.02.2012, 16:10 | Сообщение # 2
Специалист
Сообщений: 270
"bot_enable" "0" // allows bots to earn upgrades
"bot_control" "1" // stops bots from leveling when no humans are present
"bot_maxlevel" "499" // maximum level of a bot until his stats are reset (0 = infinite)
"exp_max" "100000" // required xp stops rising when getting to this point
"exp_start" "50" // initial required xp
"exp_inc" "1000" // how much to increment required xp by after leveling up
"exp_kill" "1000" // xp for a kill multiplied by levelratio (victim/attacker)
"max_exp_kill" "0" // maximum xp players can get for a kill (0 = infinite)
"exp_headshot" "250" // extra xp for a headshot
"exp_damage" "0.0" // 0.25 percentage of damage done for hurting an enemy
// 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
"exp_knifedmg" "0.50" // percentage of damage done for knifing an enemy (should be higher than exp_damage)
// 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
"exp_objectives" "1" // set to 1 if players get xp for objectives (bombplanted, bombdefused, bombexploded, hostagerescuing)
"exp_mode" "1" // set to 1 if players get static xp instead of percantage for teamwin and objectives
// if exp_mode is 1 you can set all below "exp_" parameter to the amount of xp a player gain for achieving those
"exp_teamwin" "100" // percentage of teamratio*frags or static xp given to alive players of a team for completing the objective
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_bombplanted" "1000" // percentage of teamratio*frags or static xp given for planting the bomb
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_bombdefused" "1000" // percentage of teamratio*frags or static xp given for defusing the bomb
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_bombexploded" "2000" // percentage of teamratio*frags or static xp given to the bomb planter when it explodes
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"exp_hostage" "100" // percentage of teamratio*frags or static xp given for rescuing a hostage
// exp_mode = 0 -> 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
// exp_mode = 1 -> 0.0 = 0 XP; 5.0 = 5 XP; 5.5 = 5 XP; 10.0 = 10 XP
"credits_inc" "5" // how many credits earned for each time a player levels up
"credits_start" "1000" // how many credits a player starts with
"save_percent" "100" // percentage of credits a player gets for selling an item
// 0.0 - 1.0 = 0-100%; 0.05 = 5%; 0.5 = 50%; 0.75 = 75%
"advert" "1" // enable or disable the plugin advert
"announcements" "1" // enable or disable plugin announcements (level up, earn xp)
"freeforall" "0" // enable or disable "freeforall" mode
"maxspawnhp" "100" // max spawn hp - it is the basement for further calculations of health upgrades
// set "sound_*" to "off" to disable the playback
"sound_error" "buttons/combine_button2.wav"
"sound_reset" "buttons/button5.wav"
"sound_purchase" "weapons/physcannon/physcannon_drop.wav"
"sound_sell" "buttons/combine_button1.wav"[u]






Сообщение отредактировал xen0x - Вторник, 21.02.2012, 20:19
TATariNДата: Среда, 22.02.2012, 18:58 | Сообщение # 3
Главный Спец
Сообщений: 663
Для серфа тут настраивать не надо... В сервер.кфг aircelerate 1000 и всё серф готов

xen0xДата: Среда, 22.02.2012, 19:48 | Сообщение # 4
Специалист
Сообщений: 270
TATariN, Если ты хочешь изменть экспу , кредиты то нужно



TATariNДата: Четверг, 23.02.2012, 10:03 | Сообщение # 5
Главный Спец
Сообщений: 663
Quote (xen0x)
Парни помогите мне нормально настроить рпг под Сёрф


Он про сёрв а не рпг


aWakeДата: Четверг, 23.02.2012, 10:07 | Сообщение # 6
Главный Спец
Сообщений: 543
Я про РПГ!
Тему закройте...
xen0xДата: Четверг, 23.02.2012, 10:53 | Сообщение # 7
Специалист
Сообщений: 270
-=JaZz=-, Ну так помогло?



aWakeДата: Четверг, 23.02.2012, 14:01 | Сообщение # 8
Главный Спец
Сообщений: 543
Да спс
Форум » Вопросы » Вопросы по модам и плагинам » [THC RPG] v0.8.6_stable (Настройка)
  • Страница 1 из 1
  • 1
Поиск:
Статистика Форума
Последние обновленные темы Самые популярные темы Самые активные Новые участники
Считаем до 1000 (новая)(537)
армия(3)
Проблема с запуском CS:GO(0)
Мой новый рекорд(2)
Еще одна работа(3)
Как вам? Куз(1)
Работы C4D AND Photoshop by st...(4)
Об изменении прицелов увеличен...(1)
!! О создании классной карты D...(0)
Помогите найти мод ак-47(1)
Считаем до 1000 (новая)(537)
Считаем до 1000!(462)
Помощь новичкам(310)
Флудилка(273)
Расшифровка =)(265)
Отзывы и предложения по сайту(235)
Ваши отзывы(173)
Игра прибавь +5(171)
Помощь по настройке модов(148)
Баги и косяки сайта(142)
admin(1873)
Mars(1261)
31Bender03(964)
aWaX(785)
TATariN(663)
TheGodfather(583)
GeneralKenobi(565)
aWake(543)
XANSTAR(512)
Quzzen(496)
werelomasem18(11:46)
ваня228228228(11:42)
derebosawes38(11:21)
dyrewokamev09(10:56)
ruresobarep40(10:31)
garekomazeb45(10:05)
meregomahef94(09:40)
laresohajel39(09:16)
tfkeru(04:16)
hoofracheled(02:10)

Хостинг от uCoz Design by For-css.Ru © 2009-2016